Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

U kunt uw klacht via onderstaand formulier bij ons indienen

Naam
E-mailadres
Telefoonummmer
Bericht
Contactkeshtop
Vragen?
Bel met onze klantenservice:
050 - 820 03 64
Bereikbaar: ma t/m vrij van 9:30 uur tot 18:00 uur
Za van 10:00 uur tot 17:00 uur
Contactkeshtop
Hulp op afstand
Bel met onze Helpdesk
050 - 501 4334
Klik hier om het hulp op afstand programma te downloaden
Contactkeshtop
Adresgegevens
 
Schoolstraat 4a 9781 JN Bedum
Verkoop Bedum: 050 501 43 34
 
Noordkade 28 9203 CD Drachten
Verkoop Drachten: 0512 53 70 25
 
Klik hier voor een routebeschrijving
 
Postadres
Postbus 14 9700 AA  Bedum