Werkwijze Servicedesk

De servicedesk werkt met heldere procedures. Daarom kunnen wij kwaliteit bieden en korte levertijden. Hieronder wordt beschreven hoe er met uw serviceaanvraag wordt omgegaan. Omdat wij werken met de voorwaarden van ICT Waarborg, bent u verzekerd van uitstekende nazorg en prima zekerheden. 
 

1.Alle aangeleverde serviceverzoeken worden door ons geregistreerd. Zo houden wij een historie bij van alle door u aangeleverde opdrachten. Dat is handig om in de toekomst te kunnen bekijken welke reparaties er al hebben plaatsgevonden. Zo kan sneller een diagnose worden gesteld en een advies op maat worden gemaakt.
 

2.Er wordt altijd een onderzoek uitgevoerd. U wordt op de hoogte gebracht van de uitkomst hiervan. Samen met u wordt bepaald welk vervolgstappen worden genomen.
 

3.De werkzaamheden worden na het onderzoek snel en deskundig uitgevoerd en u wordt geïnformeerd zodra uw apparaat weer gereed is.
 

Onze specialisten maken het niet mooier dan het is. Dat betekent soms dat u het advies zult krijgen om werkzaamheden niet verder te laten uitvoeren of om uw apparatuur te vervangen. Wij zijn er voor u en draaien niet om onplezierige mededelingen heen. U weet precies waar u aan toe bent. Dat is de helderheid van Kesh.


Meer weten?

 

Contactkeshtop
Vragen?
Bel met onze klantenservice:
050 - 820 03 64
Bereikbaar: ma t/m vrij van 9:30 uur tot 18:00 uur
Za van 10:00 uur tot 17:00 uur
Contactkeshtop
Hulp op afstand
Bel met onze Helpdesk
050 - 501 4334
Klik hier om het hulp op afstand programma te downloaden
Contactkeshtop
Adresgegevens
 
Schoolstraat 4a 9781 JN Bedum
Verkoop Bedum: 050 501 43 34
 
Noordkade 28 9203 CD Drachten
Verkoop Drachten: 0512 53 70 25
 
Klik hier voor een routebeschrijving
 
Postadres
Postbus 14 9700 AA  Bedum